Wednesday, September 14, 2005

Een nieuw begin

Hallo allemaal en één onder jullie bijzonderlijk,

Uwe Pauselijke Hoogheid is zowat 11 (elf !!) weken van de Hem eigen blog afgebleven, door allerlei niet nader te bepalen omstandigheden. Het was alweder bijna zo ver dat de genaamde niet meer goed wist hoe dat ding werkte.
Dankzij één van de steeds maar zeldzamer wordende flitsen in des Hoogheids brein en door een aantal andere omstandigheden zit Hij nu voor het klavier en onderneemt een poging om de draad alsnog wederommaals op te nemen en Zijn Wwwwaarde Gelovigen min of meer op de hoogte te brengen van de huidige toestand in Zijn nederige woonst.
De afgelopen dagen heeft Hij zijn stulp moeten verlaten en onder begeleiding van Hare Pauselijke Hoogheid werd Hij per ambulance vervoerd naar het dichtstsbijzijnde ziekenhuis, zijnde KLINA, alwaar Hij vanaf zaterdagavond tot en met afgelopen dinsdagnamiddag, gisteren dus, aan ervaren handen en zorgen van allerlei personen, vooral vrouwelijke verpleegsters, was toevertrouwd.
Een groot aantal symptomen, vooral te maken hebbende met de toestand van de inwendige mens, wezen op een weerkerende ontsteking van de VIERDE graad in de Pauselijke Slokdarm, een breuk in des Hoogheids Maag én het voorkomen van steentjes in de Gal. Echoscopie en Gastroscopie toonden aan dat de betrokken organen zich in een min of meer zorgwekkende situatie bevonden en daarom werd geopteerd voor een behandeling waarbij de ontbrekende slijmvliezen in de betrokken organen langzaam tot herstel en heraangroei werden en worden gestimuleerd.
Zo spoedig mogelijk, hopelijk volgende maandag, zal Aloysius I zich per fiets naar het werk begeven en Hij wenst alle belangstellenden intussen een paar prettige arbeidsdagen en een oververdiend weekeinde toe.

Verblijvend,

Aloysius I

4 Comments:

Blogger Marrek O'Polo said...

hooggeachte heer Aloysius,
hoewel het brede pallet Uwer vaardigheden wereldwijd bekend zijn, maak ik mij sterk dat de enorme voldoening die zich bij het lezen van Uw "nieuw begin" van mij meester maakte deze keer toch Uw inschattingsvermogen moet overstijgen. zoals Uwe Pauselijkheid terecht opmerkt: èlef weken was hij niet op zijn spot te bespeuren, grote druk en uitlokkingstechnieken kwamen eraan te pas om hem een antwoord of commentaar te ontlokken, en dan eindelijk ... eindelijk ... eindelijk is het zover: een nieuw begin op de weblog van Aloysius Primus!!!
beste vrien, ik doe mijn best om op verantwoorde wijze verslag uit te brengen bij de collegae betreffende de omstandigheden Uwer afwezigheid en niet-opgedaagd-zijn tijdens het verloop van deze schoolweek.
zet U schrap: iedereen wenst je een volledig herstel toe, met steeds de goede raad dat je er de tijd voor moet nemen, en geduld hebben om je lichaam een volledige recuperatie te gunnen.
ik begeef mij zo dadelijk naar de "mededelingen van marco polo" om even wat bij te werken...
Poloniaanse groeten en Marcoteense wensen voor een goed weekend

herr Polo

10:50 AM  
Blogger Marrek O'Polo said...

blijkbaar tellen mijn comments niet meer. ik test dit even uit ... of ligt het aan het verzendingsstation ???
(ligt aan .... licht uit !!??)

marco

5:13 PM  
Blogger spaghetti said...

Ook van mijnentwege spoedig en geheel beterschap gewenst. Aangezien U reeds spreekt van het rijden met de fiets mag ik veronderstellen dat er progressie aanwezig is in uw ziektebeeld.
Echter, neem de tijd om volledig te herstellen gezien het voor de klas staan niet weggelegd is voor halve mannen.
Ook ik, enigszins onder lichte druk,heb mij begeven op het blogpad, hoewel mijn ega, practisch als altijd, enige reserve aan de dag legt zeggende dat dit verderfelijke medium te veel kostbare tijd vergt.
De toekomst brengt (soms) raad.

9:09 PM  
Blogger Marrek O'Polo said...

Hooggeachte,

toegegeven: ik ben wel regelmatig aan zet op de weblog, maar Uw terughoudendheid is toch wel heel sterk. Af en toe een berichtje kan geen kwaad...
Doe me een lol
Tik Uw scherm eens vol !!!

Toch weer een leuk weekend toegewenst !!!

Marco Polo

12:33 PM  

Post a Comment

<< Home