Sunday, May 08, 2005


Habemus Aloysium Posted by Hello

4 Comments:

Blogger Marrek O'Polo said...

Beste Aloysius,
dit is een schitterend initiatief!
Laat de wereld kennis maken met de enige echte Aloysius Primus!!!
Dit kan het leven alleen maar aangenamer maken ...
Ik wacht met ongeduld op de komende resultaten van je nieuwe hobby !!

marrek

6:55 PM  
Blogger aloysiusprimus said...

Beste Marrek,
Ik sta versteld van je enthousiaste blijken van solidariteit met ondergetekende. Voorlopig blijven het maar wat probeersels, maar ik verzeker je dat ik er alles aan zal doen om je leven in de komende tijd te veraangenamen.

Aloysius

4:12 PM  
Blogger Marrek O'Polo said...

Beste Aloysius,
aangezien je weer van de midweek-break geniet meld ik je langs deze om-weg-log dat ik de avond doorbreng in gezelschap van enkele honorabele essenaren: de gebroeders Walschapschaert...Kommilfoo!!!
Ik meld je morgen langs deze zelfde weg wat er al dan niet is "Spaak" gelopen.
Geniet van de rust, kalmte en de midweek....

marrek

5:22 PM  
Blogger Marrek O'Polo said...

Aloysius !!!
Wakker worden man !!
Er zijn nog mensen die met jou willen kennismaken !!
Zet nog een paar foto's op je loggetje! Toon je van je beste zijde/kant (of was het katoen/wol/latex..???)
Wij wachten met ongeduld op de al dan niet witte rook...

marrek

5:28 PM  

Post a Comment

<< Home